fredag 25. februar 2011

Barnefoto

Jeg har mange venner, og de fleste har barn. Og da "maser" jeg litt, og sier at de må komme å blitt tatt bilde av.
Mest fordi jeg syns det er kjempemoro å ta bilder, og lærer for hver "fotoshoot", men også fordi jeg liker å tro at  foreldrene syns det er moro å få tatt bilder av barna sine på en slik måte =)
Forrige uke hadde jeg Malin og Majken på besøk for å få noen bilder. Og det ble mange fine.
Her er et av bildene av lille søte Majken.


Og som alltid når man har rigget til studioutstyr, så må min egen David til pers, han er rimelig vant til bli tatt bilde av, så han bryr seg fint lite om hva som skjer. Og siden man sier at man kjøper til barna det man selv har lyst på, så kjøpte jeg trommesett til bursdagen hans =) Og ja, jeg ønsker meg et skikkelig trommesett selv, en gang, til Anettes store fortvilelse...;)

Så, her er et actionbilde av gutten vår bak trommene =)






3 kommentarer:

  1. Min älskade lilla Majken:)

    SvarSlett
  2. Ja hun er en skjønn jente Malin. Vi må snart få til å ta familiebildene, også bilder med begge jentene dine sammen =)

    SvarSlett
  3. Så nyyydelig bilde du har tatt av Majken! =)

    SvarSlett