tirsdag 22. februar 2011

Velkommen

Hei.

Dette er mitt første forsøk på blogging, og er i hovedsak en måte å få vist min hobby, som er foto.
Jeg har alltid syntes foto har vært fasinerende, men først i de siste år har jeg gjort noe med det. Jeg har sakte men sikkert tilegnet meg utstyr og kunnskap om foto. Jeg har i dag et ganske greit utstyr til å være hobbyfotograf, selv om man alltid kunne tenk seg både mer og bedre utstyr.
Jeg er mest interessert i studiobilder, selv om mangelen på studio stopper meg litt. Da blir stua tømt, og jeg rigger meg til med en hvit rullegardin hengt opp på et hjemmelaget stativ. Håpet er at en dag får jeg mitt eget studio =)
Jeg tar bilder av venner, venners barn osv, jeg synes det er kjempemoro, og finner stadig ut nye teknikker.
Jeg blir motivert av å se på andres bilder, og spesielt min venn Fredrik, som startet på samme måte som meg, og driver i dag sitt eget studio i Mo i Rana.
Så, det var litt kort om min fotointeresse, og jeg håper det stadig kommer bilder ut på denne siden.

Vi sees foran et kamera før du vet ordet av det =)


2 kommentarer:

  1. Artig å se kjenninga her!!!:) Bi artig å følg med, du e knallflink å fotografèr. :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Marte =) Koselig med tilbakemeldinge. Ska følg med din blogg også, kanskje eg lær om interiør ;)

    SvarSlett