torsdag 3. mars 2011

I forrige uke var jeg innom Marius og Charlotte på deres frisørsalong Headhunters, for å ta noen bilder for Charlotte. Hun hadde to fargemodeller som hun ville ha bilder av. Resultatet får dere kanskje se senere, når hun har brukt bildene selv. Det var egentlig første gang jeg har tatt sånne bilder uten helt hvit eller svart bakgrunn, så det ble en annen lyssetting. Vi brukte salongen som studio, og vi fikk mange blikk inn vinduene siden det er store åpne vinduer ut mot Storgata. Men det er bare moro, syns jeg ihvertfall.

Jeg kan legge ut noen bilder av Marius og Charlotte i påvente av de andre bildene. Marius er prøvekanin for lyset før modellen kom i stolen, og Charlotte er dypt konsentrert i fargene på håret =) Og Marius skulle egentlig vært med meg hver gang for å "stille" opp modellene...det kunne han.




Dæven det e arti å ta bilda!!!


Snakkes =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar