tirsdag 1. mars 2011

Hei igjen.

For en måneds tid siden fikk jeg spørsmål fra min kjære Anette om jeg kunne ta noen bilder for henne.
Hun er utdannet og jobber som frisør, og er i tillegg utdannet stylist. Hun ville øve litt på håroppsett en kveld, og samtidig holde stylistdelen vedlike, og hun spurte Ingrid Johanne om hun ville stille opp. Og det gjorde hun, og stilte også opp på bilder, heldigvis =) Resultatet ble veldig bra, som dere ser under. Stilen på stylingen var klassisk brud.



I morgen skal jeg til Anja og Anders og ta bilder av søte Nora. Hun var her forrige uke, men var litt trøtt, så det ble ikke det beste resultatet, men noen bra bilder ble det. Får håpe på flere smil i morgen =) Kanskje dere får se resultatet her senere, hvis jeg er så heldig at jeg får lov =)
Alle bilder som blir lagt ut er godkjent av modellen selv, eller deres foreldre.


Vi sjåast =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar