søndag 20. mars 2011

Strabasiøs helg på Hurum

I helga tok jeg en avslapperhelg hos storebror på Hurum, siden jeg bare går hjemme om dagen med en spinnvill ettåring er det godt å bare tenke på seg selv i blandt.
Og når jeg og min bror er sammen, så er stikkordet øl, og å være ute å pusle med ett eller annet... Han har en nesten ferdig dobbelgarasje som jeg ikke er litt misunnelig på....men mye... Og der satt vi da og grillet pølser på hjemmelaget pelletsovn, med en kald pils i handa. Skal ikke mye til å glede to enkle sjeler, mange vil nok si at vi ikke er helt rett skrudd sammen =)
Men det bryr vi oss fint lite om, så øl i garasjen ble det, og et par i snøhaugen bak huset. Og her er bildene:





Og noen stemingsbilder av pelletsovnen, en genial ting, ikke røyk og ikke lukt.





Forskjellige ting man gjør for å få bilde =)


Svær dobbelgarasje med carport skal han ha, men plass til bilen min...nei...;)


Månen var visstnok stor i går, så da måtte jeg ta et bilde av den...


Hiv og hoi =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar